Najczęściej zadawane pytania / FAQ

  1. Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?
    Tak, zamówienie w sklepie Viessmann można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta.
    Aby zrealizować zamówienie musisz wypełnić dane niezbędne do realizacji zostaniesz poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta- dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich, jak: śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakup
  2. Czy w sklepie internetowym mogę zapłacić po otrzymaniu dostawy?
    Możliwe metody płatności:
    - Paynow (w tym BLIK)
    -
    Credit Agricole Raty

    Nie ma możliwości dostawy za pobraniem.

  3. Czy zamówienie mogę wysłać na inny adres? Tak, podczas składania zamówienia uzupełnij pola ‘Adres dostawy’. Nie zapomnij o podaniu numeru telefonu, który będzie potrzebny do awizacji dostawy.
    W uwagach możesz dopisać preferowany termin dostawy.

  4. W jaki sposób dostarczane są przesyłki?
    Oferujemy 4 możliwe formy dostawy: 
    - Przesyłka kurierska GLS 
    - Przesyłka kurierska HELLMANN 
    - InPost - Paczkomaty 
    - Odbiór osobisty- Magazyn Centralny - HELLMANN, ul. Sokołowska 26, 05-806 Komorów

  5. Czy można zamówić do innego kraju? 

    Usługa transportowa odbywa się wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

  6. Kiedy otrzymam fakturę za zamówienie?

    Zgodnie z Regulaminem Faktura wysyłana jest w formie papierowej po realizacji dostawy lub drogą mailową za pośrednictwem adresu e mail: info@sklep-viessmann.pl na życzenie Kupującego.
    Fakturę papierową otrzymasz w ciągu dwóch tygodni od realizacji zamówienia.
    Jeżeli chcesz otrzymać ją wcześniej w formie elektronicznej napisz do nas na info@sklep-viessmann.pl podając w tytule numer zamówienia.
    Jeśli jesteś naszą Firmą Partnerską możesz skorzystać z systemu Viessmann Partner Portal.
  7. Jak otrzymać kartę gwarancyjną ?
    Karty oraz warunki gwarancyjne znajdują się na stronie produktów w zakładce “Dokumentacja”.

    Wyjątkiem są produkty, które posiadają elektroniczną kartę gwarancyjną:

    • Kocioł gazowy Vitodens 050-W B0KA
    • Kocioł elektryczny Vitotron 100 z podgrzewaczem c.w.u.
    • Elektryczne podgrzewacze Vitotherm
    • Stacje uzdatniania wody Aquastilla 
    • Pompy ciepła Vitocal 060-A  
    Urządzenie należy zarejestrować na stronie moj.viessmann-serwis.pl, tam można pobrać elektroniczną kartę gwarancyjną urządzenia i uzyskać bezpośredni dostęp do kompletnej historii serwisowej urządzenia.
  8. Czy mogę zwrócić towar jeśli nie spełnia moich oczekiwań?

    W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny. Zwrotom podlega  towar pełnowartościowy (w nienaruszonym opakowaniu, czysty, nieuszkodzony, nie noszący śladów użytkowania- tylko taki kwalifikuje się do zwrotu pełnej kwoty zakupu).

    Towar musi być zabezpieczony do wysyłki, aby zapobiec uszkodzeniom. Nie pokrywamy kosztu odesłania towaru. 

    Otrzymujecie Państwo zwrot 100% poniesionych płatności za zamówiony towar, czyli równowartość rzeczy zakupionych oraz koszt dostawy poniesiony przy zakupie. Zwrot zostanie rozliczony zgodnie z formą płatności wybraną na etapie składania zamówienia) np. przy płatności Paynow- zwrócimy pieniądze na konto, z którego została dokonana płatność.  

  9. Jak otrzymać rabat, jeżeli jestem Instalatorem?
    Przyłącz się do Programu Instalator https://programinstalator.pl
  10. Nie znalazłem produktu na stronie sklepu, gdzie jestem w stanie go zamówić?

Masz dodatkowe pytania?

Napisz do nas na adres info@sklep-viessmann.pl!